Cât de mare este amprenta noastră ecologică?
Gheața și temperaturile înghețate ne sunt familiare. Chiar și așa, în prima parte a existenței companiei noastre încălzirea globala nu a jucat un rol major. La a un moment dat am început să ne întrebăm ce rol jucam în această situație. La urma urmei, congelarea este considerată pe scară largă un consumator de energie.
Amprenta de carbon a produsului (PCF) – ce se află exact în spatele acestor trei litere?
Amprenta de carbon este suma tuturor emisiilor de CO2 cauzate de un produs pe parcursul ciclului său de viață. Începând de la cultivare, prin procesare și ambalare, vânzare, preparare și consum, până la eliminarea ambalajului. De altfel, această analiză arată și care pași provoacă cele mai multe emisii.
Cei ce calzulează își cunosc impactul asupra climei!
În 2008, în colaborare cu Potsdam Institute for Climate Impact Research, Ökoinstitut Freiburg și WWF, împreună cu multe alte companii din diverse industrii, ne-am dorit să înțelegem emisiile de CO2 ale tuturor produselor de pe piață, de la cultivare până la preparare. Scopul nostru comun este să dezvoltăm un standard de piață în raport cu care amprenta de carbon a produselor (PCF) poate fi măsurată. Am fost implicați în acest proiect de la început și deja în 2011 știam amprenta de carbon a tuturor produselor noastre și, în plus, am calculat amprenta de carbon a tuturor fabricilor noastre.
Puteți verifica oricând amprenta de carbon a produselor noastre pe pagina noastră specifică de produse.
Investim în mediu.
Ne dorim ca fiecare dintre investițiile noastre să fie și profitabilă din punct de vedere ecologic. Indiferent dacă construim o nouă linie de producție sau cumpărăm și transportăm ingredientele noastre, calculăm întotdeauna impactul asupra mediului.